Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2009 17:56 - Отново тук :)
Автор: thec0okie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 536 Коментари: 0 Гласове:
2



Не, не съм зарязала блога :) Ваканцията тече със все сила и реших да прекарам известно време с приятели. А това, че интернета ми е на настроения и влиза само където той иска и само когато си поиска е друг въпрос ;) Днес, както никога, реши да ми позволи да видя блога си.
   И така. На 9-ти се запознах с огледалния си образ. Момичето се казва Жени и е от училището на един бивш съученик. На 2-ри е имала рожден ден и й честитих, но няма да пропусна възможността да споделя и тук :) И двете слушаме рок, и двете четем Пратчет, и двете пеем. Като се замисля тя е единствения човек от чието пеене съм замаяна и не пропуснах да и го кажа. Един вид, от както се помня самата аз се занимавам с музика и много рядко харесвам някой как пее. За ушите ми беше страхотно да я послушат :) Виктор свири на китара за акомпанимент. Сбъдна се една моя мечта - да съм от онези групички, седнали на полянка в парка, с кухарка и ентусиaсти певци :P Беше невероятно :) А като се замисля даже май не пих бира... (?)
   И пак относно огледалния ми образ - симпатяга, малко по-нисичка от мен, същата коса, същите очи, същите... проблеми, ако мога така да кажа. Това е едва втория път в който се запознавам с някого и веднага намираме 1000 теми за разговор и довършваме мислите си само час след като сме се запознали :)
   Запознах се и с много нови хора. Освен Жени, също и Бо, Цвятко, Кис, брата-близнак на Ради. На 10-ти пък разбрах какво е да си напълно единствено момиче в компанията. То не че преди не ми се е случвало, защото аз много компания на момичета не харесвам, ама сега просто нямах друг избор. И се убедих в мисълта на Жени за приятелите: "Или мъжко момиче, или момче." Мхм.
   Ползвайте лятото на max :)



Тагове:   рок,   музика,   китара,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thec0okie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 80860
Постинги: 45
Коментари: 203
Гласове: 438
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031