Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2009 16:07 - Младите това, младите онова...
Автор: thec0okie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1139 Коментари: 5 Гласове:
8



   Много непоносимо ми е било това изказване от както се водя, че живея що-годе съзнателен живот. То аз не мразя само това де, аз принципно съм изпълнена с непоносимост към много неща. Все тая..
   Не става въпрос само за хората на моята възраст и малко по-големи. Става въпрос за всички възрастови групи, така да се каже, ама аз ще си говоря от моята гледна точка. От какъв зор всичко се слага под общ знаменател? Сегашните млади ходели раздърпани, не четяли, не учели, само висяли по компютрите, не слушали родителите си, нямали собствено мнение... Това са тотални простотии! Да дам за пример една сравнително миниатурна групичка от днешните тийнейджъри. Един училищен клас. Един обича да чете Тери Пратчет, друг не е чувал за него. Един винаги се прибира в уреченото време, друг винаги закъснява. Един пуши и пие, другия не пипва нито цигара, нито алкохол. Един прекарва цял ден в учене, друг е по цял ден на вън. Какво например имам общо аз с кльощава съученичка чалгарка, която не пипва книга, носи тежък грим и се облича като за дискотека за час по физкултура (за щастие нямам чак толкова трагичен случай в класа си)? Отговорът - нищо! А сега опитайте да кажете нещо за нас двете, като под общ знаменател. Зациклихте ли? Дааа, и аз така си мислех...
   За това говоря. Както едни са затворени, така други са надути, както едни мразят училището, други ходят с удоволствие там, както едни се събират по градинки за да пият бира, а други им се чудят каква е тая "смелост" и техните знаят ли... И при другите възрасти - дадени родители скапват детето си за петица, другите купонясват с него... На бас, че тук минимум 90 процента ме разбират за какво говоря. За другите сега е момента да напишат коментар: вие, младите винаги ще си останете инати и няма да ни слушате нас като по-умни...




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Браво!
28.07.2009 16:40
Браво на този,Един ,който обича да чете Тери Пратчет!!!:)))
Поздрави!!!:)))
цитирай
2. thec0okie - :D
28.07.2009 16:48
Моя милост, защото четях в час ме запратиха при директора...

Поздрави и от мен :)
цитирай
3. анонимен - Тъпо
28.07.2009 16:59
Водят ученичка,която ЧЕТЕ нещо,при директора а блеещия/щата във въздуха чалгарка(например),която не може да си напише трите имена правилно...???
Питам и отговор не искам:)
Успех,хлапе!!!
цитирай
4. mitternacht - ухууу
28.07.2009 17:25
поздравления!
А нас ни караха, ако часа ни е скучен, да си вземем някаква книжка и да четем вместо да дрънкаме.
Та и аз съм го правил тоя номер с Пратчет, а другите, почти всички... надали се занимаваха с нещо като четене на книги.
цитирай
5. анонимен - То и от голяма част от старите ник...
03.12.2010 12:44
То и от голяма част от старите никакъв **й не става, ама за тях си мълчат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thec0okie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81179
Постинги: 45
Коментари: 203
Гласове: 438
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930