Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2009 23:31 - За Митко :)
Автор: thec0okie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 805 Коментари: 3 Гласове:
2



    Съученик, познаваме се вече от една година. Не бих се запознала с него, ако не беше от моя клас. Обичам го тоя човек. Не вярвах, че така мога да му се доверявам. За каквото и да е.
   Всичко започна на 15-ти септември миналата година, когато отидох в новото училище. Странно беше без стария клас, но беше хубаво че всичко ще започне отново. На чисто. Никой нямаше да знае нищо от миналото ми, което беше страшна оферта. Той е от Велинград, а аз съм си чиста софиянка. В началото не друг, ами аз и още няколко човека го развеждахме и запознавахме с града. Пътувахме по един път, често се прибирахме заедно донякъде. Когато крачехме до Славейков или някъде другаде за първи път винаги му обяснявах накъде ходиме, какво взимаме, в коя посока. Един път докато изчаквах 94 с него нещо не си съчетах мислите и го поканих да спи у нас :) Без предтекст, просто не се изказах като хората.  Всяка сутрин пътувахме заедно. Още помня зимата, когато по леда, за да не се изтърся за първи път посмях да го хвана за ръка. И той не се дръпна. За мен значеше много :) Не веднъж той ми е правил услуги и аз на него. Висяли сме 4 часа на Попа с още един приятел без да станем и досега го помня. Сега отново си представям смеха, който бълваше, когато бяхме да седнали заедно да си подсказваме на контролно по химия, но се оказа, че и двамата нищо не знаехме. Изложихме се, но няма да го забравя :) Или пък когато крачихме до гарата. Или когато той се спукваше да ми се хили когато замалко изтървах автобуса. Или как обикалях заедно с него и още един съученик по автокъщите, напук че си умрях от скука... Или...какво ли не. Никога няма да забравя и как с цел да увъртим и да не му платим глобата на контролата го изкарахме сирак от Лондон... :) И още много моменти. Дори обичам начина по който ми лази по нервите. А аз мразя по принцип. И ми е приятел. В най-пълния смисъл на думата. :)
   Последния път когато се видяхме беше преди месец почти - просто не можем сега заради разстоянието. И ми липсва. Как се смее. Хуморът му. Изобщо, като цяло...
   Как прекарахме последния ден преди завършването на 8-ми клас на пумпала в Заимов. Как се съсипахме от кеф. :)
   И в крайна сметка осъзнавам това само като си помисля, че месеци след запознанството ни, когато го прегърнах и му благодарих за деня, той не седеше като дърво, а ме прегърна и също благодари. И сега съм сигурна че съм постигнала поне едно истинско приятелство. И че този човек го обичам :)




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Любимото ми дете започва да пораства!:)))
24.07.2009 23:43
Митко приятел ли е или... нещо повече?:)
По топлината и начина,по който пишеш за него ми подсказва,че е необикновен приятел!:)))
цитирай
2. thec0okie - :P
24.07.2009 23:50
Приятел е, приятел :) Няма да позволя да си развалям това прекрасно чувство :)
цитирай
3. flow - Права си.
26.07.2009 13:29
Както казва баба ми "от приятелството може да се получи любов,но от любовта приятелство - никога!"
Това че е от твоя клас ти дава още една причина да стоиш във всички часове.Успехи занапред и дано затвърдите още повече приятелството си
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thec0okie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81145
Постинги: 45
Коментари: 203
Гласове: 438
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930